Efter i en længere periode, hvor gulvet har været nogenlunde acceptabelt og brugbart, er det nu atter helt håbløst.
Jeg vil derfor på det kraftigste anbefale og på mine blødende knæ tigge bestyrelsen (eller hvem opgaven er uddeligeret til) om at forsøge at gøre noget ved problemet.
Ikke nok med, at gulvet vel nærmest er livsfarlig (dog kun 1 styrt i dag), så har spillet med dagens gulv intet med bordtennis at gøre. Kampene er nærmest en stor farce, hvor tilfældighederne er i centrum, og hvor spillere som rent faktisk har en spillestil med lidt bevægelse bliver straffet maximalt. (har jeg hørt )
Det svarer vel pt, som at gå til dans og kun måtte hinke, at spille fodbold på en våd bane og kun have gummisko på, at være prof håndboldspiller og ikke kunne bruge harpiks, at spille ishockey men mangle skøjterne eller at være fodboldfan og kun måtte se Brøndby - med andre ord, en situation som ingen normalt levende og tænkende væsen kan leve med.
Der skal i mine øjne (hvis muligt) noget drastisk til, idet det snart må være klart for alle, at vores halmænd og deres forsøg med diverse ting IKKE virker. De udskyder højst problemet et par dage.
Lige nu er gulvet intet andet end en ulykke som venter på at ske.
Og uden at det skal være en trussel (for nogen vil det være en gulerod), så spiller undertegnede i hvertfald ikke på hold i klubben næste sæson under disse forhold - ikke fordi jeg er bange, og heller ikke fordi jeg ikke elsker at komme i klubben, men fordi jeg ikke nyder spillet når man pga. gulvet ikke har den mindste mulighed for at folde sig ud.
Dette indlæg skal ikke tage som en desideret kritik af fx bestyrelsen. For jeg ved jo helt ærligt ikke, hvem der står for det, og om der allerede arbejdes på sagen. (kan nogen fra fx. bestyrelse komme men en update?). Jeg forsøger blot at belyse en situation, som alle jeg har snakket med i klubben finder total uholdbar.
mvh
Kasper
ps.
Indtil tingene forbedres, så vil gulvet i hvert fald være min undskyldning for samtlige hjemmebane nederlag - og det er mange
pps.
Hvis problemet er, at ingen fra bestyrelsen har tid/lyst til at håndtere situationen, så vil da opfordre til at man søger efter en sådan person. Klubben er fuld af sure røvhuller , somo sikker gerne stiller op til at presse kommunen tilat tage sig sammen.
Redigeret af maes d. 11.12.2007 22:46:37
Jeg er enig i Kaspers betragtninger! Gulvet er en ærgerlig oplevelse og ikke en bordtennisklub værdi- specielt ikke i een af de største klubber i Danmark.
Det er min opfattelse at der bliver talt meget i krogene- og jeg har overhørt flere diskussioner fra udehold- der overvejer at klage over forholdene.
Det er jo HELT uacceptabelt når vores lokaler ellers er perfekte.
Jeg vil gerne melde mig på banen til at forsøge en forhandling med Kommunen om en forbedring snarest. Det er min overbevisning at der er masser af gode argumenter- og derved også stor interesse fra Kommunen til at få dette problem løst på bedst mulig måde.
Hvis jeg kan få adgang til sagens akter, kontaktpersoner ved kommunen- eventuelle skader fra udøvere, fact om klubben osv- vil jeg hurtigst muligt få sat et møde i stand. Vil det være muligt?
Jeg er meget interesseret i "rykke" på denne sag NU- før jul?
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.
Kent_K 08.09.2010 P. gr. a. den stærkt reducerede nyhedsværdi er alle replikker nu slettet. Men jeg opfordrer naturligvis til, at alle brugere prøver faciliteten af. Go' sæson!
Web-master.